Usein on tapana blogin ensimmäisessä postauksessa esitellä kirjoittaja ja kertoa laaja kuvaus omasta elämästä ja niin pois päin. Me päätimme hieman oikaista, ja kerromme vain lyhyesti blogin idean ja siirrymme sitten siihen pääasiaan.. eli kokkaamiseen. :D
Ideahan siis syntyi, kun kaksi ystävystä huomasivat leipovansa ja kokkaavansa yhdessä, ehkä jopa normaalia useammin. Pitkään oli suunnitteilla laittaa aikaansaannoksia jonnekkin esille, mutta vasta nyt tämä blogi perustettiin. Selitämme kuvien ja tekstien avulla miten olemme ruona/leivonnaisen valmistaneet, joten ehkäpä joku muukin voi saada täältä edes jonkunlaisia ruoanlaittovinkkejä. Pääperjaatteemme on pitää hauskaa ja herkutella, joten veikkaanpa että monet postaukset sisältävät herkkuja ym. Toinen kirjoittajista on keliaakikko, joten täältä voi myös löytää hyviä gluteenittomia ohjeita.
Herkullisia lukuhetkiä toivoen L&N.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti